Jump to content
  • Admin
    Admin

    Nocna owsianka z jabłkiem i cynamonem

       (0 reviews)

    Nocna owsianka, czyli idealne rozwiązanie dla zapracowanych - którzy cenią sobie zdrowe śniadania. Wystarczy poprzedniego dnia, wieczorem, wymieszać wszystkie składniki owsianki, przygotować do niej dodatki, wstawić do lodówki na noc i gotowe! Rano mamy gotowe śniadanie, które możemy serwować na zimno lub na ciepło, po podgrzaniu w kuchence mikrofalowej przez 50-60 sekund. Z podanych składników uzyskamy 2 słoiczki owsianki. Składniki na warstwę jabłek z cynamonem: 150 g jabłek (obranych i pokrojonych w kostkę), 1 łyżka miodu, 2 łyżeczki masła, 1 łyżeczka soku z cytryny, 1/4 łyżeczki cynamonu. Warstwa płatków owsianych: 1 szklanka płatków owsianych, 1 szklanka mleka migdałowego (lub mleka krowiego), 1 łyżka miodu, 1/2 łyżeczki ekstraktu waniliowego, 1/4 łyżeczki cynamonu. Dodatkowo: 3 łyżki posiekanych orzechów pekan. Jabłka pokrojone w kostkę przełożyć na patelnię, dodać miód i masło. Smażyć przez 5-7 minut na średnim ogniu, do momentu, gdy jabłka zaczną mięknąć. Dodać sok z cytryny i cynamon. Wymieszać i smażyć jeszcze przez 3 minuty. Zdjąć z ognia i odstawić na bok. W średniej misce wymieszać razem płatki owsiane, mleko, miód, cynamon i ekstrakt waniliowy. Przygotować słoiczki lub szklanki o pojemności około 250 ml. Do każdego z nich ułożyć najpierw warstwę owsianki, a później warstwę prażonych jabłek. Wstawić do lodówki na całą noc. Tuż przed podaniem owsiankę posypać posiekanymi orzechami pekan. Drukuj przepis

    Przeczytaj cały wpis

    User Feedback

    Join the conversation

    You are posting as a guest. If you have an account, sign in now to post with your account.
    Note: Your post will require moderator approval before it will be visible.

    Guest

  • Przepisy na dziś

×
×
  • Create New...

Important Information

Przeglądając, użytkując naszą stronę zgadzasz się na nasze warunki